czwartek, 27 grudnia 2012

Komentarz

Nie wiem od czego zacząć...
Przeglądałam komentarze pod moją pierwszą jednorazówką i natknełam się na jeden bardzo chamski. Cytuję:
"Jak mogłaś zrobić to Jamesowi to samobójstwo pogielo cie on by tego niezrobil ty idiotko a James jet mój jestem Sara Maslow głupia suka"
Oto moja odpowiedź:
Wiem, że by tego nie zrobił.
Wymyśliłam to, bo chciałam napisać oryginalną jednorazówkę.
NIE ŻYCZĘ ŚMIERCI ANI JEMU ANI NIKOMU INNEMU!
Niech chłopcy z BTR żyją jak najdłużej, niech będą szczęśliwi i niech cieszą się z życia! Niech mają tysiące, a może nawet miliony, kochających ich fanek i niech robią to, co kochają...
Jestem Rusherką i chcę dla nich jak najlepiej...
To, że napisałam taką jednorazówkę nic nie znaczy...
Nie musisz mnie wyzywać i hejtować, bo to jest naprawdę wredne, chamskie i niekulturalne...
Aha i jeszcze jedno...
Popracuj może trochę nad interpunkcją, bo jak się czyta twój komentarz to ma się wrażenie, że napisałaś "głupia suka" o sobie...
To by było na tyle, nie mam nic więcej do powiedzenia...
Ale może jeszcze raz powtórzę: JESTEM RUSHERKĄ I CHCĘ, BY MOI IDOLE ŻYLI JAK NAJDŁUŻEJ I ŻEBY BYLI SZCZĘŚLIWI, NIE ŻYCZE IM ŚMIERCI!

11 komentarzy:

  1. Haters Gonna Hate! :) Haha, mnie też rozbawiło to: "jestem Sara Maslow głupia suka". Haha, ja nadal się śmieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Porąbało ją? Jak można tak napisać? Ta jednorazówka była jednął z najlepszych jakie czytałam! Ona się wcale nie pomyliła- jest ,,głupią suką". Przepraszam za wyrażenia. Rzadna Rusherka na świecie nie chce śmierci Jamesa, Logana, Carlosa czy Kendalla. Czekam na następny rozdział;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest jakaś nienormalna? No z pewnością, bo nikt normalny by takich rzeczy nie wypisywał. No ale w jednym się z nią zgadzam: ona jest "głupią suką"

    OdpowiedzUsuń
  4. A idź w cholerę z takimi ludźmi! I serio mogłaby popracować nad interpunkcją! Hahahaha! :D
    Dla ochłody, u mnie nowy rozdział
    http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co? Ta jednorazówka była oryginalna, niesamowita i można powiedzieć że też z nutą romantyzmu ;) A to że jakaś małpa sobie ubzdurała, że James jest jej itp. (przede wszystkim zacznijmy od tego że pisanie takich rzeczy to oznaka głupoty i braku empatii bo tak sobie mogą też myśleć inne Rusherki :P ) to się nawet nie trzeba przejmować. Bardzo dobrze że dodałaś tego posta może się czegoś ta wariatka nauczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta jednorazowka byla super!! Mam nadzieje ze sie nie przejmujesz. Ona jakas nienormalna chyba jest!! A z tego ostatniego zdania " Jestem Sara Maslow - glupia suka" to po prostu nie moge hehehe caly czas sie z tego smieje... ;P i wydaje mi sie, ze ona sie nie pomylila (chociaz wlasciwie pomylila. Pomylila piszac ze James jest jej!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu ... Pozdro dla głupiej sucz, która myśli, że opowiadania się spełniają. Duże pozdro dla takiego nie ogara, bo żal mi tej.. Nie dokończę. -,- Która Rusherka życzyła by swoim idolom śmierci?! Skoro ona tak myśli to jest jakaś niedorozwinięta. Piszesz super , a ta ''głupia suka'' niech się od ciebie odpierdoli. Jezu i co z tego, że jest ''sara maslow"? Jestem Claudia Maslow i chuj! Przecież on nawet nie wie, że my istniejemy! Wie, że ma na świecie mnóstwo fanek, ale nawet nie pamięta jak choćby jedna ma na imię. Pozdro dla tej ''Sarusi'' ! Ja mogę ją jechać, bo skoro tak się wyraża na zajebistym blogu to zasługuje, aby dostać w twarz , żeby się otrząsnęła.
    Nie przejmuj się takimi komami , bo to jest GŁUPIE! Patrz na pozytywne strony.:) Masz wiele fanek i nic tylko pozazdrościć. Jeśli się pojawi jeszcze głupi kom od jakiejś laski to... Nie ręczę. :)
    W ogóle super blog ;) :D Podoba mi się bardzo ;D Będę go na sto pro czytać. Nie komentowałam wcześniej, bo czekałam na new i dopiero pod nim bym skomentowała, ale już tu skomentuję i kolejne również będę komentować ;*
    Pzdr.C.Maslow :*
    Aha! I jeszcze coś;
    Ja w swojej karierze ( na bloggerze, a jestem bloggerką od 4 miesięcy) spotkałam się z krytyką i to nawet bolesną, ale cóż , są osoby, które lubią moje opowiadania. ;) Po prostu ... Trzeba nie przejmować się takimi chorymi komami i nadal pisać ;))
    Kc. :**<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież to jest głupie! Jak można posądzić cię o coś takiego?! Ona była naćpana, piana czy nienormalna?! A może wszystko naraz? :D Tylko zabić, zakopać, odkopać, zabić, zakopać itd. Przecież to trzeba być nienormalnym i stuknientym i głupim, żeby takie rzeczy wygadywać ;D A jak jeszcze raz ta sucz coś takiego powie to ją zabiję ;p Nie no żartuję, aż tak wredna to nie jestem :) ale tylko ostrzegam i mówię, że potrafię to zrobić jak ktoś jest taki CHAMSKI i NIEWYCHOWANY :D
    Kończę, bo jeszcze kompa rozwalę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim blogu pojawiła się najważniejsza informacja, która mówi o wszystkim http://life-is-beautiful-but-difficult.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nowy rozdzial;
    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytypowałam Cię do Libster Blog Award :) Wchodź i odpowiadaj :*
    www.big-time-rush-btr.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń