piątek, 2 listopada 2012

Happy birthday!!! :D

Pewnie wszyscy Rushers wiedzą, że dzisiaj są urodziny jednego z naszych idoli, Kendalla Schmidta.


Tak więc (chociaż i tak wiem, że tego nie przeczyta) chciałabym mu życzyć przede wszystkim duuuużo, duuuuużo zdrowia, szczęścia, pomyślności.....
no i czego jeszcze mu życzyć?  wspaniałych przyjaciół pewnie ma, pieniądze, sławę i talent też....
o już wiem! Życzę mu, aby znalazł Tę jedyną, a jeśli już ją znalazł to życzę mu, aby był z nią szczęśliwy....
HAPPY BIRTHDAY, KENDALL!!!!

3 komentarze:

  1. Właśnie z tej wspaniałej okazji zapraszam do mnie na nn :) http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też życzę Kendallowi wszystkiego dobrego. Chcę Ci tylko Vivi (mogę tak mówić nie?) no, że Kendziu prawdopodobnie spotyka się z Katelyn Tarver. Wywnioskowałam to z jego wpisu na Twitterze, ale mogłam się też pomylić. Mam nadzieję, że będą razem szczęśliwi tak samo jak James i Halston no i Carlos i Samantha. Życzę mu tylko, żeby Katelyn była tą jedyną. Pzdr i zapraszam do siebie. http://wwwjames-maslow-x-vivienne-justice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że możesz do mnie mówić Vivi, a co do Katelyn... to nie wiedziałam, że są razem...
      ale skoro tak i sa ze sobą szczęśliwi, to życzę mu aby ona była tą jedyną....
      i żeby byli ze sb mega szczęśliwi :)

      Usuń